czwartek, 20 marca 2014

Wiosna budzi mnie;)


Wiosną odżywam. Wiosną się budzę, wiosną patrzę i widzę.
Kto jeszcze może się pod tym podpisać?:)

Z każdym dniem dostaję sygnał od Natury, że ,,A kuku! Nie spać! Ja działam, podziwiaj mnie!"
 I patrzcie, co mi teraz podrzuciła;)

Pyrrus Kartofflorum, rząd Amora 

Wzroku oderwać nie mogłam od tego subtelnego przekazu;)
Wyrwało mnie to z letargu, przecknęłam się i rozejrzałam;)
 
Pyrrusa pewien 12-nastoletni chłopiec podarował swojej 12-nastoletniej sympatii,
a ja zajrzawszy w swój telefon odkryłam, że i w nim jest kilka dowodów
krążącej w żyłach miłości;)

Pierwsza próba wykonania mini-ozdobniczka dla doniczki z kwiatkiem
(niestety nigdy niedokończonej)
oraz zakładka do książki, ,,na brudno", niestety, pomysł ciekawy ale w praktyce niewygodny, jako zakładka do książki jest do kitu, zsuwa się z kartek...



A tu przykład na to, że miłość w sercu wytwarza energię na równi z elektrownią jądrową:P




Pozdrawia Was, za moją pomocą, wiejący dookoła Wiosenny Duch Miłości.


:)


***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz