czwartek, 4 kwietnia 2013

Nowych wzorów do kolekcji trochę


 Nowy wzór, odpatrzony z jakiej serwetki;)
Z mojej ulubionej ostatnio niebieskiej włóczki.


Według mojej Mamy- wydłużają optycznie twarz;)
Bo ja wiem, czy to prawda?:P
Ale twarzowe są, muszę przyznać;)

No i poszłam za ciosem- na arenę wkroczył kolor bordo:

No wiesz? Takie niewykrochmalone do zdjęcia?-  kolczyki się buntowały.

Na zdjęciu poniżej- spójrzcie,
ten sam motyw, ten sam wzór, to samo wykonanie,
ale włóczka inna 
i już kolczyk wygląda ciut inaczej.

I za to lubię szydełkowe prace;) 
Każda jest niepowtarzalna i inna.


Bordo i błękit są zrobione z takiego twardszego i błyszczącego kordonka,
dzięki czemu nie muszę spieszyć się z usztywnianiem,
bo kształt widać od razu
i się prezentują na zdjęciu.

Ale czarny, to już klasyczny, 100% bawełniany kordonek...
Widać, że potrzeba mu odrobiny krochmalu, żeby nabrał fasonu;)

        

A ten wzór już po weekendzie pojawi się
jako śliczne, wiszące kolczyki;)
Mają ok. 4 cm średnicy
i tym razem wzór odpatrzyłam z bluzki;)
Myślę, że mi się udały,
pierwsza para na pewno zostanie u mnie;)


Teraz może długo nie być nowych zdjęć nowych prac,
bo niestety- szkoła wzywa, kolokwia czekają, samo się nie nauczy...

Ale co mnie pociesza, to to, że pojadę 
z moimi wydłużającymi optycznie twarz kolczykami:D


***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz