poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Cudeńka mojej Siostry- kolczyki z modeliny:)




Powstały piękności;)
I z tego co podejrzałam, tworzą się wciąż nowe;)

Pączki polane są specjalne polewą, cóż za kunszt cukierniczy!

Jery, czy pozwolą mi w końcu zjeść te CIASTKA?-
 niecierpliwi się Ciasteczkowy Potwór 

Ciasteczkowego Potwora znacie już z wcześniejszej publikacji, którą znajdziecie tutaj :)



A tu moje ulubione- Miśki.




Szalone Biedrony.


Albo Szalone dyndające Biedrony;)



 Przedstawiam niesamowity pomysł, którego prototyp 
pokazałam  tu ;)


To mój ulubiony model na bigielku;)
Noszę je intensywnie,
wręcz nie mogę się z nimi rozstać;)


Dla zwolenniczek wkrętek:



No chyba że wolisz truskawki;)



Oprócz pysznych owoców tort przybrany jest kremem, prawdopodobnie śmietankowym!


Przekonaj się sama, ile radości wynika z noszenia tych pyszności:)


Polecam gorrrąco!;)


***


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz