czwartek, 21 marca 2013

Ozdobniczek szydełkowy


,,Ozdobniczek szydełkowy" to nowy gatunek ozdoby, wykonanej na szydełku;)
Wynaleziony przeze mnie, zatem miałam honor nadać mu nazwę;)


Ten wyjątkowy egzemplarz jest barwy kremowej, 
z wyraźnie zaznaczonym, perłowymi wypustkami- zapewne pełniącymi rolę przywabiania,
 ponieważ ładnie się błyszczą i przykuwają wzrok:)

W tym przypadku mamy do czynienia z barwą różową perłowych wypustek, 
choć widziano też osobniki z białymi, brązowymi i zielonymi,
także o innych kolorach wełnianej sierści- niestety, moi badacze nie zdołali jeszcze uchwycić
ich na zdjęciu.
Choć prace nad tym trwają.

O, tu na tym zdjęciu Ozdobniczek prezentuje się nam na czarnym tle
 (między nami jest to mój zeszyt studiowy, w którym notuję takie dziwne słowa, jak np.: ekstruzja, komponent wariancji, kowariancja, notacja macierzowa i zeszyt ten ma dziwną aurę i z tych względów Ozdobniczkowi niewygodnie się na nim siedziało).


Nastąpiła kilkukrotna próba uchwycenia jego postaci w różnym oświetleniu:

światło żarówki
światło dzienne
ooo, jeszcze raz światło żarówki :)

A tu, zmęczony Ozdobniczek zwinął się i zasnął.


Na ten widok w moim zmęczonym sesją mózgu zaskoczyło- 

,,Zaraz, czy on nie wygląda jak bransoletka?"

Zawołałam Wyrocznię (czyt. Mamę).
Poprosiłam ją o wystawienie ręki przed siebie i nałożyłam na nią śpiącego Ozdobniczka.
I oto efekt:

Ręka Wyroczni

Ręka Wyroczni c. d.

 Efekt można osiągnąć, bo Ozdobniczek posiada dodatkową perełkę, która służy za guzik i ładnie można go spiąć na nadgarstku i może służyć za intrygującą ozdobę;)


Ale ten efekt nie dawał mi spokoju.

Zatem postanowiłam go przyłożyć do dekoltu, na którymś znajdującym się w domu wełnianym swetrze.


Akurat traf, że pod ręką był ten fioletowy.


I okazało się, że ten  nowy gatunek ozdoby może służyć też jako
 ozdoba sweterka;)

Lubię takie rzeczy, takie uniwersalne, z kilkoma zastosowaniami;)


A tu, na tych zdjęciach chciałam się pochwalić wielkanocnymi ozdobami mojej Wyroczni;)
Pisanki robi;)



Doda tasiemkę i będą wisieć w oknie;)
A te co nie będą wisieć, to będą leżeć w koszyczku;)

Podejrzałam, że teraz do akcji wkroczy kolor pomarańczowy.


Takie wesołe, wiosenne kolory wśród zimowej aury;)

 ***


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz